2010. július 5., hétfő

GPS kéne hozzád...

Minek egy pasinak telefon, ha nem veszi fel? Két lehetőség van: 1. vagy még annyira be van rúgva a drágaságom, hogy nem hallja az extra hangos és baromi exclusiv telefonját. 2. fel sem akarja nekem venni, amire meglenne az oka. Időközben keresett ez a Ryan gyerek. Hagyott egy üzenetet facebookon, hogy sürgősen beszélnünk kéne. délben találkoztunk is a Starbuksban. Érdekes információkat tudtam meg az elmúlt éjjelről. Legyen annyi elég hogy 2 elhasznált Durex, 2 spangli és nagyon jól elvoltunk... Na hát ezért nem csodálkozom, hogy Ma nem veszi fel a telefont. Nem hiszem, hogy tud róla(még) , bár ami velem történik nem sokáig marad titokban Manhattanben. Még fogalmatok sincs róla, hogy én ki vagyok. De majd idővel rájöttök, ha akarom bárhova elér a kezem, ha akarom bárki életét tönkre tehetem( Mat ezért is nem kapálózik annyira ha félrelépek) és tudjátok mit?én ezt élvezem. Jó családba születni tudni kell;) Rengetegen akarnak nekem keresztbe tenni, de előbb kéne ahhoz felkelniük, hogy átverjék Aisa Asgillt. A hátam mögött áll egy egész kozmetika cég, hála apucinak és anyucinak. Bejáratos vagyok szinte minden exclusiv partyra. Vissza az eredeti témához... Lesz még időd, hogy megismerj. Útban voltam Mat felé, idegesített, hogy nem veszi fel. Mat nem messze lakik tőlem , de ez a városi forgalom valami borzasztó. Fél órámba telt amíg odaértem hozzá, és még a liftre is várnom kellett. Felértem a 14. emeletre. Csengettem. Semmi...Elővettem a kulcsom, mert hát nekem még jó, hogy van kulcsom a leendő férjem lakásához( igen feleségül fog venni mert ez a nagykönyvben így van megírva, és mert a családunk így akarja... és mivel mi jó gyerekek vagyunk, meg is tesszük, puszta család iránti tiszteltből.) , benyitottam, letettem a kabátom a fogasra-rutinszerűen. Mentem befelé a hálószobába, ami a nappaliból nyílik mivel, hogy amerikában vagyunk és itt minden ház így néz ki, csak ez még fel van spékelve baromi drága designer cuccokkal. Fogalmam sem volt, hogy abban a percben elájuljak, sikítsak, vagy elfussak, vagy mindhármat egyszerre. Mit gondoltok mi történt? Ott találtam egy másik csajjal? Hát nem éppen, annak még talán örültem is volna, mivel legalább ő is félrelép. Nem. Ott találtam, holtan. És ilyenkor gondolkozom el azon, hogy milyen kasszasikeres szappanoperát lehetne írni az életemből. Azt sem tudtam, mit csináljak, felhívtam a rendőrséget, a mentőket, Cassiet mindenkit. Elkapott a pánikroham. Szerintem ennyi izgalom nektek is elég volt mára.

Holnap jelentkezem. Addig is puszi:Aisa

1 megjegyzés: